Începând cu luna ianuarie 2018, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române, prin intermediul Centrului de Informare şi Relaţii Publice - structura de specialitate în difuzarea informaţiilor publice către reprezentanţii mass-media, în conformitate cu prevederile art. 18 din Legea 544/2001, invită jurnaliştii interesaţi să se acrediteze/reacrediteze pentru anul 2018, în vederea primirii în timp real şi direct a materialelor de presă emise de către Centrul de Informare şi Relaţii Publice şi a noutăţilor apărute în domeniul de activitate al Poliţiei de Frontieră Române.
Poliția de Frontieră Română a pus la dispoziția jurnaliștilor interesați un formular on-line de acreditare, care se poate accesa de pe site-ul instituţiei noastre, la secţiunea Comunicare/Acreditare, https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-acreditare-140.html.
Documentul necesar pentru acreditare este o copie după legitimația de presă, iar acreditarea este valabila un an, putând fi reînnoita la începutul fiecărui an.
Totodată, vă rugăm să ne transmiteţi numărul de telefon mobil la care doriţi să primiţi alerte, în grupul de „WhatsApp”, referitoare la activităţile mediatizate de către Poliţia de Frontieră Română.