Relații cu publicul
În vederea asigurării dreptului cetățenilor la petiționare, dar și pentru protejarea tuturor persoanelor, în contextul pandemic actual, la nivelul Poliției de Frontieră Române, modalitatea de lucru pe linie de relații cu publicul este următoarea:
Activitatea de primire în audiență se desfășoară numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prevăzută de solicitant.
Activitatea de consiliere a cetățenilor se desfășoară prin intermediul liniei telefonice 021/9590.
Activitatea de primire a petițiilor este asigurată prin intermediul trimiterilor poștale (București, Bulevardul Geniului, Nr. 42C, Sector 6, Cod 060117).
Pentru transmiterea unei petiții/reclamații/sesizări vă rugăm să accesați formularul on-line de la următorul link https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-petitii-171.html
Programul de relații cu publicul la nivelul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră:
- Luni: 08.30-16.30.
- Marți: 08.30-16.30.
- Miercuri: 08.30-18.30.
- Joi: 08.30-16.30.
- Vineri: 08.30-16.30.