Formular de solicitare a avizului pentru introducerea în ţară a armamentului și/sau muniţiei

Solicitarea în format editabil (word) se va descarca în prealabil, iar după completare, datare și semnare se va trimite scanat prin intermediul formularului.

Totodată se vor transmite, după caz și următoarele documente conform prevederilor art. 54 din Legea 295/2004:

  1. dovada deţinerii legale a armelor;
  2. invitaţie nominală de la o asociaţie de vânătoare din România, legal constituită, ce îşi desfăşoară activitatea conform Legii nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
  3. dovada participării la un concurs de tir organizat de o asociaţie sau un club de tir sportiv afiliată/afiliat la federaţiile sportive naţionale de specialitate;
  4. dovada participării la o manifestare culturală, artistică, istorică şi invitaţia unei asociaţii de colecţionari, legal constituită, ori a unei instituţii muzeistice din România;
  5. copie filă informatizată şi fila conţinând inscrierierea datelor despre armament muniţie din paşaport.

Timpul estimativ de completare al formularului este de 15 minute. 

Puteți înregistra solicitarea dumneavoastră prin intermediul formularului următor:

Verificarea CAPTHCA a eșuat. Vă rugăm să reîncercați!Persoană de contactAnexez următoarele documente scanate:*Fișierele atașate nu trebuie să depășească limita maximă de 10MB.

Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române, operator de date cu caracter personal nr. 104 şi 8881.

*Toate campurile sunt obligatorii, inclusiv cele de upload. Termeni și condiții aplicabile serviciului de comunicare on-line.

Politia de Frontiera Romana este institutia specializata a statului care se ocupa de supravegherea si controlul trecerii frontierei de stat ... mai departe