Incepand cu luna ianuarie 2011, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane prin intermediul Biroului de Informare si Relatii Publice - structura de specialitate in difuzarea informatiilor publice catre reprezentantii mass-media - in conformitate cu prevederile art. 18 din Legea 544/2001, invita jurnalistii interesati sa se acrediteze / reacrediteze, pentru anul 2011, in vederea primirii in timp real si direct a materialelor de presa emise de catre Biroul de Informare si Relatii Publice, noutatile aparute in domeniul de activitate al Politiei de Frontiera Romane, precum si sprijinul in activitatea jurnalistica.
Documentele necesare pentru acreditare sunt: cererea de acreditare si copie dupa legitimatia de presa, iar acreditarea este valabila 1 an, putand fi reinnoita la inceputul fiecarui an.
Totodata, va rugam sa ne transmiteti numarul de telefon mobil la care doriti sa primiti alerte SMS referitoare la activitatile mediatizate de catre Politia de Frontiera Romana.
Documentele de acreditare pot fi trimise, atat la sediul I.G.P.F. din Bucuresti, strada Razoare nr. 5, Sector 6, cod 050506, cat si pe fax: 021.408.74.04 sau e-mail: presa@igpf.ro, presa.igpf@mai.gov.ro.