Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române, prin intermediul Centrului de Informare şi Relaţii Publice, care este structura de specialitate în difuzarea informaţiilor publice către reprezentanţii mass-media, în conformitate cu prevederile art. 18 din Legea 544/2001, invită jurnaliştii interesaţi să se acrediteze/reacrediteze pentru anul 2017, în vederea primirii materialelor de presă şi a noutăţilor apărute în activitatea Poliţiei de Frontieră Române.
In acest sens, Poliția de Frontieră Română pune la dispoziția jurnaliștilor interesați un formular on-line de acreditare, care se poate accesa de pe site-ul instituţiei noastre, la secţiunea Comunicare / Acreditare.
Formularul de acreditare va fi însoțit de o fotocopie după legitimația de presă, iar acreditarea este valabilă pentru anul 2017, putând fi reînnoită la începutul fiecărui an.
Totodată, vă rugăm să ne transmiteţi numărul de telefon mobil la care doriţi să primiţi alerte SMS/Whatsapp referitoare la activităţile mediatizate de către Poliţia de Frontieră Română.