Anunt acreditare jurnalisti

Incepand cu luna ianuarie 2013, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane prin intermediul Biroului de Informare si Relatii Publice - structura de specialitate in difuzarea informatiilor publice catre reprezentantii mass-media - in conformitate cu prevederile art. 18 din Legea 544/2001, invita jurnalistii interesati sa se acrediteze / reacrediteze pentru anul 2013, in vederea primirii in timp real si direct a materialelor de presa emise de catre Biroul de Informare si Relatii Publice si a noutatilor aparute in domeniul de activitate al Politiei de Frontiera Romane.

Documentele necesare pentru acreditare sunt: cererea de acreditare si copie dupa legitimatia de presa, iar acreditarea este valabila 1 an, putand fi reinnoita la inceputul fiecarui an.

Totodata, va rugam sa ne transmiteti numarul de telefon mobil la care doriti sa primiti alerte SMS referitoare la activitatile mediatizate de catre Politia de Frontiera Romana.

Documentele de acreditare pot fi trimise, atat la sediul I.G.P.F. din Bucuresti, bd. Geniului nr. 42C, cod 060116, sector 6, cat si pe fax: 021.408.74.04 sau e-mail: presa.igpf@mai.gov.ro, presa@igpf.ro.

Politia de Frontiera Romana este institutia specializata a statului care se ocupa de supravegherea si controlul trecerii frontierei de stat ... mai departe