A N U N Ț
În conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului și ale Ordinului MAI nr.140 din 02.09.2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele cu modificările și completările ulterioare;
Şcoala de Formare Iniţială şi Continuă a Personalului Poliţiei de Frontieră Iași, cu sediul în municipiul Iași, str. George Coșbuc, nr. 3-5, județul Iași, organizează:
CONCURS:
Secţiunea I - Postul scos la concurs
Pentru ocuparea funcției de șef birou la Biroul Logistic, prevăzută la poziţia 31 din statul de organizare al unităţii, cu personal recrutat din sursă internă, din rândul ofițerilor de poliție ai Ministerului Afacerilor Interne care îndeplinesc condițiile legale.
Secţiunea a II-a - Condiţii de participare la concurs
Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii, stabilite de actele normative în vigoare:
- a) să fi absolvit studii universitare de lungă durată /studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare în domeniul:
1) domeniul fundamental - ştiinţe inginereşti cu domeniul de licenţă :
- inginerie civilă;
- ingineria instalaţiilor;
- inginerie electrică;
- inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale;
- inginerie mecanică;
2) domeniul fundamental - ştiinţe economice cu domeniul de licenţă:
- administrarea afacerilor;
- cibernetică, statistică şi informatică economică;
- contabilitate;
- economie;
- finanţe;
- management;
- marketing;
- economie şi afaceri internaţionale;
- b) să fie declarat «apt medical» și «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
- c) să dețină gradul profesional de minim inspector de poliție;
- d) să nu fie cercetat disciplinar, să nu fie sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau față de acesta nu a fost pusă în mișcare acțiunea penală;
- e) să fi obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
- f) să dețină certificat sau autorizație de acces la informații clasificate;
- g) să aibă 3 ani vechime în specialitate;
- h) să aibă vechime în muncă / din care în M.A.I.: 2 ani / 3 ani.
Secţiunea a III-a – Reguli privind înscrierea la concurs
Înscrierea se realizează până la data de 17.03.2023, ora 12,00 (inclusiv în zilele nelucrătoare), exclusiv on-line, la adresa de email scoala.iasi@igpf.ro.
Dosarul de recrutare, în vederea participării la concurs, va conţine următoarele documentele:
- cererea de înscriere (tip) şi CV Europass;
- b) actul de identitate şi alte documentele care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului;
- c) adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate;
- d) declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
- e) adeverință eliberată de unitatea din care face parte candidatul prin care să se ateste îndeplinirea condițiilor prevăzute în anunţ la Secțiunea a II-a, literele c) - h);
Documentele din dosarul de recrutare se trimit exclusiv în format electronic, la adresa de mail menționată, iar după afișarea rezultatelor finale, candidatul declarat ”ADMIS” va prezenta documentele în original, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul a documentelor transmise electronic la înscriere, care vor fi semnate de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv în cazul neîndeplinirii acestei condiții oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute.
Reguli privind transmiterea dosarului de concurs:
- documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații, etc.), vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format PDF ;
- toate documentele prevăzute în ”secțiunea II- Reguli privind înscrierea la concurs” din anunț de la lit. a-h vor fi scanate și salvate într-un singur fișier PDF, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și postul pentru care se înscrie la concurs; candidații vor verifica conținutul fișierului pdf, respectiv faptul că au scanat integral toate documentele (corespunde cu documentul original ex: diploma de licență este scanată față/verso) și conținutul este lizibil, etc(candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
- după verificarea conținutului fișierului pdf, acesta va fi transmis printr-un e-mail (fișierul fiind atașament la e-mail) la adresa iasi@igpf.ro, mărimea totală a fișierului transmis de către candidat pentru înscrierea la concurs nu trebuie să depășească 25 MB.
- E-mail-ul transmis de către candidat va avea ca subiect (titlu) următoarea formă: nume și prenume – conținutul email-ului și concursul la care se înscrie ( Ex: Ionescu Ioan - Dosar de recrutare concurs și denumirea postului pentru care se înscrie)
IMPORTANT!
- În prima zi lucrătoare, după data transmiterii dosarului de recrutare, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii acestuia de la aceeași adresă, precizându-se codul unic de identificare a candidatului, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
- Transmiterea codului unic de identificare nu reprezintă o confirmare a faptului că dosarul de recrutare a fost depus în volum complet.
În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Compartimnentului Resurse Umane la numărul de telefon 0232/460211, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la compartimentul menționat, la sediul Școlii de Formare Inițială și Continuă a Personalului Poliției de Frontieră Iași, din Iași, str. George Coșbuc nr. 3-5, pentru clarificarea situației.
La concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se postează pe pagina de internet a a I.G.P.F., www.politiadefrontiera.ro (Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului Poliției de Frontieră, Secțiunea-Carieră), cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea probei de concurs.
Fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permanent prin verificarea paginii de internet cu privire la eventualele modificări privind datele concursului.
Secţiunea a IV-a - Reguli privind evaluarea psihologică
Deoarece examinarea psihologică este de competenţa Centrului de Psihosociologie al Ministerul Afacerilor Interne, data, ora, locul şi celelalte detalii vor fi stabilite de această unitate şi vor fi comunicate în timp util candidaților prin postare pe pagina de internet a Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, www.politiadefrontiera.ro (Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului Poliției de Frontieră, Secțiunea-Carieră), precum şi la avizierul unităţii organizatoare.
Candidații declarați inapt psihologic vor fi informați, iar procedura de recrutare încetează.
Secţiunea a V-a - Desfăşurarea concursului (probele de concurs)
Proba de concurs pentru ocuparea postului de conducere vacant constă în susţinerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, care se înregistrează audio şi/sau video, și care se va desfășura la sediul Şcolii de Formare Iniţială şi Continuă a Personalului Poliţiei de Frontieră Iași, situat în municipiul Iași, strada George Coșbuc, nr. 3÷5, județul Iași, în data de 08.04.2023, ora 1300.
Aprecierea rezultatelor finale ale interviului se face cu note de la 1 la 10.
Nota de promovare a probei de concurs este minimum 7,00.
Candidaţii care au promovat proba sunt declaraţi "admis", iar cei care nu au promovat sunt declaraţi "respins".
Este declarat "admis" candidatul care a obţinut nota cea mai mare și este notat cu cel puțin nota 7,00.
În situaţia în care, pe parcursul desfăşurării concursului sau al corectării/aprecierii şi notării lucrărilor/foilor de răspuns se constată, cel târziu până la momentul afişării rezultatelor, că grila de apreciere/corectare şi notare/baremul de apreciere conţine erori şi/sau au fost aplicate întrebări/subiecte din afara tematicii şi bibliografiei de concurs/greşit formulate/care se repetă, comisia de concurs dispune anularea întrebării/subiectului, precum şi a răspunsurilor formulate pentru respectiva/respectivul întrebare/subiect şi acordă, din oficiu, punctajul maxim corespunzător întrebării/subiectului tuturor candidaţilor.
În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.
În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat "admis" candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
Secţiunea a VI-a - Depunerea şi rezolvarea contestaţiilor
Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestaţie, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afişare, la adresa de de email scoala.iasi@igpf.ro.
Candidaţii pot contesta numai notele la propriul interviu.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor are obligaţia de a soluţiona contestaţiile în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.
Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin postare pe pagina de internet www.politiadefrontiera.ro (Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului Poliției de Frontieră, Secțiunea-Carieră.
Atenţie!
andidatul care nu se prezintă la data, ora și locul indicat pentru susținerea oricărei probe din cadrul concursului va fi declarat „NEPREZENTAT” și va fi eliminat din concurs.
Relaţii suplimentare privind participarea la concurs pot fi obţinute la telefon 0232/460.211, precum şi la interior 032/26.211.
Graficul de desfăşurare al concursului |
|
Depunerea cererilor de înscriere |
17.03.2023, ora 12.00 |
Susținerea evaluării psihologice |
La data planificată de către Centrul de Psihosociologie al M.A.I. |
Analiza dosarelor de recrutare |
30-31.03.2023 |
Afișarea listei candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs |
03.04.2023 |
Desfășurarea probei de concurs – interviu |
08.04.2023, ora 13.00 |
Afișarea rezultatelor obținute la interviu |
08.04.2023 |
Depunerea eventualelor contestații |
24 de ore de la afișarea rezultatelor |
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor analizei contestațiilor |
2 zile lucrătoare de la depunerea contestațiilor 10 și 11.04.2023 |
Afișarea rezultatelor finale |
11.04.2023 |
- TEMATICĂ
- MANAGEMENT
- Funcţiile procesului managerial;
- Principiile procesului managerial;
- Organizarea manageriala – Postul;
- Conducerea subordonaţilor - Managerul lider şi stilul de conducere;
- Controlul managerial - Principiile şi atributele controlului organizațional;
- PREGĂTIRE DE SPECIALITATE
- Organizarea şi funcţionarea Poliţiei de Frontieră Române;
- Reglementări privind frontiera de stat a României;
- Competenţele de elaborare şi aprobare a specificaţiilor tehnice în procesul de realizare a achiziţiilor de produse şi servicii în M.A.I.;
- Scoaterea din funcţiune, transmiterea fără plată şi casarea bunurilor materiale în unităţile Ministerului Afacerilor Interne;
- Managementul asigurării tehnice de autovehicule în unităţile Ministerului Afacerilor Interne. Planificarea, organizarea și realizarea exploatării autovehiculelor. Organizarea și efectuarea reparării autovehiculelor;
- Evidenta armelor militare din dotarea unităţilor M.AI.;
- Procedurile de atribuire a contractelor de achiziţii publice;
- Organizarea cadastrului pentru structurile din M.A.I.;
- Compunerea și portul uniformelor de poliție, reguli pentru aplicarea normelor privind echiparea polițiștilor;
- Autorizarea executării lucrărilor de construcţii;
- Organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului în unităţile M.AI.;
- Modul de utilizare a unor spaţii aflate în administrarea M.A.I.;
- Modificarea și suspendarea raportului de serviciu al polițistului;
- Condiţiile în baza cărora poliţistul are dreptul la concedii de odihnă, concedii de studii şi învoiri plătite, concedii fară plată, bilete de odihnă, tratament şi recuperare;
- Răspunderea materială a personalului pentru pagubele produse M.A.I.;
- Reguli şi politici contabile în cadrul Ministerului Afacerilor Interne;
- Principii, reguli şi responsabilităţi în procesul bugetar. Procesul bugetar. Finanţele instituţiilor publice;
- Norme tehnice privind depozitarea, păstrarea, întreținerea, conservarea și controlul armamentului, muniției și a tehnicii speciale;
- Controlul stării tehnice, clasarea pe grupe, casarea propriu-zisă și transportul armamentului, muniției, tehnicii speciale și materialelor periculoase aparținând unităților M.I.R.A.
- BIBLIOGRAFIE
- O.U.G. nr. 104/2001 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei de Frontieră Române, aprobată prin - Legea nr. 81/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată prin Legea nr, 243/2002. cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
- Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului dc achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice aprobate prin H.G. nr. 395/2016;
- Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.M.F.P nr. 1792/2002 angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 1578/2002 privind condiţiile în baza cărora poliţistul are dreptul la concedii de odihnă, concedii de studii şi învoiri plătite, concedii fără plată, bilele de odihnă, tratament şi recuperare, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 111/2006 privind finanţarea unor proiecte de investiţii care necesită o perioadă mai lungă de un an până la finalizare, cu modificările şi completările ulterioare;
- Codul controlului intern managerial al entităţilor publice, aprobat prin O.S.G.G. nr. 600/2018, cu modificările şi completările ulterioare;
- Normele metodologice privind organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului în unităţile MAI, aprobate prin O.M.A.I. nr. 231/2012;
- Normele metodologice privind utilizarea unor spaţii aflate în administrarea M.A., aprobate prin O.M.A.I. nr. 243/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- M.A.I. nr. 29/2011 privind competenţele de achiziţie a produselor şi serviciilor în M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
- Regulamentul pentru compunerea şi portul uniformelor de poliţie, precum şi a Regulilor pentru aplicarea normelor privind echiparea poliţiştilor, aprobat prin O.M.A.I. nr. 236/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
- Normativul privind asigurarea tehnică de autovehicule a structurilor M.A.I., aprobat prin O.M.I.R.A. nr. 599/01.09.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
- Instrucţiunile viceprim-ministrului, ministrul administraţiei şi internelor nr. 167/2009 privind scoaterea din funcţiune, valorificarea şi casarea bunurilor în unităţile Ministerului Afacerilor Interne , cu modificările şi completările ulterioare;
I.M.I.R.A. nr. 549/2008 privind organizarea cadastrului pentru structurile din M.A.I.
- Instrucțiunea nr. 114/22.07.2013 privind răspunderea materială a personalului pentru pagubele produse Ministerului Afacerilor Interne, actualizat;
- M.A.I. nr, 623/2005 privind evidenţa armelor militare din dotarea unităţilor M.A.I.;
- O.M.A.I. nr. 126/2016 pentru aprobarea Regulilor și politicilor contabile în cadrul M.A.I., actualizat;
- „Managementul organizațional al Poliţiei" - Fundamentele teoretice, Costică Voicu, Ştefan-Eugen Prună, Editura MEDIAUNO, 2007;
Notă : Se va studia tematica și bibliografia actualizată, cu modificările la zi.
ANEXE:
- Model cerere de înscriere;
- Model declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
- Model C.V.
|
R O M Â N I A
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI DE FRONTIERĂ
Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului
Poliției de Frontieră IAȘI
APROB
DIRECTOR
Comisar-şef de poliţie
Sorin BOCA
Cerere de participare la concursul pentru ocuparea postului vacant de șef birou la Biroul Logistic, poziția 31 din statul de organizare al școlii,
Domnule Director,
Subsemnatul(a) __________________________________________________ cu gradul profesional _______________________ fiul (fiica) lui _________________________ şi al(a) ___________________________ născut(ă) la data de _________________________ în localitatea
___________________________________judeţul/sectorul________________________ cetăţenia ______________ posesor/posesoare al/a cărţii de identitate seria _____, nr. ______________, eliberată de_______________, la data de___________, CNP ______________________ având domiciliul (reşedinţa) în localitatea ___________________________, judeţul/sectorul ______________ strada _________________ nr. ____ bloc ______, etaj ____, apartament ____, absolvent(ă), al(a) ________________________________________________________ forma de
învăţământ ___________, sesiunea_______, specializarea______________________________ de profesie ____________________ încadrat(ă) la ___________________________________ structura_____________________, starea civilă_____________________.
Vă rog să-mi aprobaţi înscrierea la concursul organizat de Ș.F.I.C.P.P.F. Iași la data de _____________ în vederea ocupării funcţiei vacante de șef birou Logistic, poziția 31 din statul de organizare al școlii.
Am luat cunoştinţă şi sunt de acord cu condiţiile de recrutare, selecţionare şi participare la concurs. Îmi asum responsabilitatea asupra exactităţii datelor furnizate şi sunt de acord cu prelucrarea informaţiilor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (U.E.) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare.
Am fost informat(ă) şi sunt de acord cu efectuarea de verificări, cunoscând faptul că în situaţia în care vor rezulta aspecte contrare celor declarate în prezenta cerere ori neîndeplinirea cumulativă a condiţiilor de participare nu voi fi numit(ă) în funcţie, chiar dacă rezultatele obţinute la concurs ar permite acest lucru.
Nr. de telefon_______________________
Solicit atribuirea unui cod unic de identificare la adresa de e-mail___________________________
Semnătura _________________ Data ______________
|
R O M Â N I A
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI DE FRONTIERĂ
Școala de Formare Inițială și Continuă a Personalului
Poliției de Frontieră IAȘI
Domnule Director,
Subsemnatul(a) __________________________________________________ fiul (fiica) lui _____________ şi al(a) _______________ născut(ă) la data de ____________ în localitatea ___________________________________judeţul/sectorul_____________________ cetăţenia ______________ posesor/posesoare al/a cărţii de identitate seria _____, nr. ______________, eliberată de_______________, la data de___________, CNP ______________________ având domiciliul (reşedinţa) în localitatea ___________________________, judeţul/sectorul ______________ strada _________________ nr. ____ bloc ____, etaj ____, apartament ______, în calitate de candidat la concursul organizat de Ș.F.I.C.P.P.F. Iași la data de _____________ în vederea ocupării funcţiei de conducere vacante de șef birou Logistic, poziția 31 din statul de organizare al școlii, declar pe propria răspundere că am luat la cunoştinţă despre condiţiile de recrutare cu care sunt de acord şi pe care le îndeplinesc cumulativ.
Precizez că nu fac parte din nici o organizaţie politică sau grupare interzisă de lege sau care promovează idei şi interese contrare ordinii constituţionale şi statului de drept. În situaţia în care voi fi declarat admis îmi voi da demisia din partidele/organizaţii cu caracter politic din care fac parte.
Am fost informat(ă) şi sunt de acord cu efectuarea de verificări, cunoscând faptul că, în situaţia în care vor rezulta aspecte contrare celor declarate în prezenta, ori incompatibilităţi determinate de neîndeplinirea cumulativă a condiţiilor de recrutare nu voi fi încadrat(ă), chiar dacă rezultatele obţinute la concurs ar permite acest fapt. Dacă o asemenea situaţie se va constata după încadrare, urmează să fiu trecut în rezervă/să îmi înceteze raporturile de serviciu/să fiu eliberat din funcţie, după caz, cu suportarea cheltuielilor efectuate cu pregătirea subsemnatului(ei).
Îmi asum responsabilitatea asupra exercitării datelor furnizate şi sunt de acord cu prelucrarea informaţiilor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (U.E.) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Menționez că sunt încadrat în Ministerul Afacerilor Interne de la data de ___________ iar în prezent ocup funcţia de _______________________________ în cadrul_____________________
________________________________________________.
Declar, susţin şi semnez după ce am luat la cunoştinţă despre întregul conţinut şi am completat personal datele din prezenta declaraţie.
Semnătura _________________ Data ______________
Anexa 3 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Curriculum vitae Europass
|
Inseraţi fotografia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informaţii personale |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nume / Prenume |
Nume, Prenume |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adresă(e) |
Număr imobil, nume stradă, cod poştal, localitate, ţară |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Telefon |
Fix: |
Mobil: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fax(uri) |
(rubrică facultativă) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
E-mail(uri) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Naţionalitate |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data naşterii |
(ziua, luna, anul) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sex |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Locul de muncă vizat / Domeniul ocupaţional |
(rubrică facultativă) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Experienţă profesională |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Perioada |
Menţionaţi, dacă este cazul, separat fiecare experienţă profesională relevantă, începând cu cea mai recentă dintre acestea |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Funcţia sau postul ocupat |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Activităţi şi responsabilitătţi principale |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Numele şi adresa angajatorului |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tipul activităţii sau sectorul de activitate |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Educaţie şi formare |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Perioada |
Menţionaţi separat fiecare formă de învăţământ şi program de formare profesională absolvite, începând cu cel mai recent |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calificarea / diploma obţinută |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorul de formare |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aptitudini şi competenţe personale |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limba(i) străină(e) cunoscută(e) |
|