Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2022

Subsemnatul, BONDAR LAURA BEATRICE, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2022, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informații de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituției a fost:

             [  ] Foarte bună
             [X ] Bună
             [  ] Satisfăcătoare
             [  ] Nesatisfăcătoare


        Îmi întemeiez aceste observații pe următoarele considerente şi rezultate privind anul 2016:
     I. Resurse și proces

  1.   Cum apreciați resursele umane disponibile pentru activitatea de furnizare a informațiilor de interes public?

             [X ] Suficiente

            [  ] Insuficiente

  1. Apreciați că resursele materiale disponibile pentru activitatea de furnizarea informațiilor de interes public sunt:

              [X  ] Suficiente
              [  ] Insuficiente

  1. Cum apreciați colaborarea cu direcțiile de specialitate din cadrul instituției dumneavoastră în furnizarea accesului la informații de interes public:

              [X ] Foarte bună
              [  ] Bună
              [  ] Satisfăcătoare
              [  ] Nesatisfăcătoare
   

  1. Rezultate
    A. Informaţii publicate din oficiu
        1. Instituţia dumneavoastră a afișat informațiile/documentele comunicate din oficiu, conform art. 5 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare?
                 [  X] Pe pagina de internet
                 [  X] La sediul instituției
                 [  X] În presă
                 [  ] În Monitorul Oficial al României
                 [  ] În altă modalitate: ..............................

 


  1. Apreciați că afișarea informațiilor a fost suficient de vizibilă pentru cei interesați?
             [X ] Da
                [  ] Nu
        3. Care sunt soluțiile pentru creșterea vizibilității informațiilor publicate, pe care instituția dumneavoastră le-au aplicat?
     Sunt suficiente ce existente.

 

  1. A publicat instituția dumneavoastră seturi de date suplimentare din oficiu, fată de cele minimale prevăzute de lege?

            [X ] Da, acestea fiind: Anunțuri privind desfășurarea concursurilor, traficul prin PTF-uri
            [   ] Nu
   

  1. Sunt informațiile publicate într-un format deschis?
             [X ] Da
                [   ] Nu

    B. Informații furnizate la cerere
  2. Informații furnizate la cerere

1. Numărul total de solicitări de informații de interes public

În funcție de solicitant

După modalitatea de adresare

de la persoane fizice

de la persoane juridice

pe suport hârtie

pe suport electronic

verbal

5

1

4

5

-

-

Departajare pe domenii de interes

a) Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)

0

b) Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

                0

c)Acte normative, reglementări

                -

d) Activitatea liderilor instituţiei

0

e) Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

                 -

f) Altele, cu menţionarea acestora:

-

2. Număr total de solicitări soluționate favorabil

Termen de răspuns

Modul de comunicare

Departajate pe domenii de interes

Redirecţionate către alte instituţii în 5 zile

Soluţionate favorabil în termen de 10 zile

Soluţionate favorabil în termen de 30 zile

Solicitări pentru care termenul a fost depăşit

Comunicare

electronică

Comunicare în format hârtie

Comunicare

verbală

Utilizarea

banilor

publici

(contracte,

investiţii,

cheltuieli

etc.)

Modulde îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

Acte

normative,

reglementări

Activitatea

liderilor

instituţiei

Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

Altele

(se

precizează

care)

5

-

5

-

-

5

-

-

0

0

-

0

-

-

                               
  1. Menționați principalele cauze pentru care anumite răspunsuri nu au fost transmise în termenul legal:

                Nu e cazul.

  1. Ce măsuri au fost luate pentru ca această problemă să fie rezolvată?

       Nu e cazul.

 

               

5. Număr total de solicitări respinse

Motivul respingerii

Departajate pe domenii de interes

Exceptate, conform legii

Informaţii

inexistente

Alte motive (cu precizarea acestora)

Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)

Modulde îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

Acte

normative,

reglementări

Activitatea

liderilor

instituţiei

Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

Altele

(se precizează care)

0

0

-

-

-

-

-

-

-

-

5.1 Informațiile solicitate nefurnizate pentru motivul exceptării acestora conform legii:

(enumerarea numelor documentelor/informațiilor solicitate):

 

  1. Reclamații administrative şi plângeri în instanță

6.1. Numărul de reclamații administrative la adresa instituției publice în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

6.2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiei în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

Soluționate

favorabil

Respinse

În curs

de soluționare

Total

Soluționate

favorabil

Respinse

În curs

de soluționare

Total

0

-

-

-

-

-

-

-

 

Managementul procesului de comunicare a informațiilor de interes public

7.1. Costuri

Costuri totale de funcţionare ale compartimentului

Sume încasate din serviciul de copiere

Contravaloarea serviciului de copiere (lei/pagină)

Care este documentul care stă la baza stabilirii contravalorii serviciului de copiere?

-

 

0

  

                           -

                                      

                                -

   7.2. Creștereaeficienței accesului la informații de interes public
    a) Instituția dumneavoastră deține un punct de informare/bibliotecă virtuală în care sunt publicate seturi de date de interes public ?
            [x] Da
            [] Nu

Politia de Frontiera Romana este institutia specializata a statului care se ocupa de supravegherea si controlul trecerii frontierei de stat ... mai departe